
در انتهای شب،شاید بتوان خود را از کوچه های پریشانی روزگار پیدا کرد، شاید در خود گمشده ای را یابی که وقتی به نور صبح می رسد به آن هم،تمام امید و غوغای شور و نشاط زندگی می بخشد.طلوع دیگر خورشید شاید به ما نشان دهد در آن دور دست ها صدایی ما را می خواند که نوای جنبش و رستگاری را با خود به همراهدارد.در انتهای شب، گوش به آواز نور دهیم(خدا)…چه دلنشین آوایی ست… بخوانید...
ادامه مطلب